مجازات هاي جرم اغفال دختران

هر آنچه بايد از وكالت و حقوق بدانيد

مجازات هاي جرم اغفال دختران

 

يكي از جرم هايي كه در چند سال‌ گذشته در كشور ما بسيار افزايش يافته است. جرم فريب دختران و سوء استفاده‌هاي مالي و جنسي از آن‌ها است. دختران به خاطر سرشت خلقي و موارد شخصيتي كه ويژه جنس آن هاست ، روحيه‌اي حساس دارند كه اين روحيه احساسي و ظريف ، گونه اي از لطف خداوند است كه در جوهره و فطرت دختران قرار داده شده است.
حامد اميري يكي از بهترين وكيل مدافع اصفهان با هدف بررسي ابعاد حقوقي موضوع فريب دختران و صدماتي كه در اين حيطه وجود دارد؛ مقاله آموزشي آماده كرده است كه خدمت شما عزيزان ارائه مي كنيم.
لازم به ذكر است كه در اين مقاله آموزشي يكي از بهترين وكيل شهرستان اصفهان به ابعاد حقوقي جرم اغفال دختران و جرم هايي كه به دنبال آن انجام مي شود پرداخته است و مواد قانوني كه در ارتباط با جزاي اغفال دختران در قانون آورده شده است را براي شما معرفي مي كند.

جرم اغفال دختران و جزاي آن 

اين لطافت كه موهبتي الهي است شرايط را براي سوء استفاده و فريب دختران از سمت دجالان و فريب كاران با قصد دست درازي، تخطي و شيادي مالي و… را مهيا نموده است.
اين سواستفاده گران و دجلان با دقت به عواطف و ساير خصلت هاي زنانه بستر لازم را جهت فريب دختران را آماده كرده و قدم هاي عظيمي را براي مقاصد منحوس خود برمي‌دارند. پس خيلي با اهميت است كه بانوان محترم در مورد اين سواستفادگران و فريب كاران مطلع بوده و دقت كنند تا بر اثر اطمينان از عواطفشان سود استفاده نشود.

حامد اميري وكيل مدافع در اصفهان

حامد اميري بهترين وكيل سرقفلي در اصفهان دانش آموخته رشته حقوق قضايي و داراي پروانه پايه يك وكالت مهيا براي ارائه خدمات وكالت و مشاوره در انواع دعاوي حقوقي ، كيفري ، خانواده ، بيمه ، تجاري ، تعزيرات ، اداره كار ، شهرداري و امور گمركي همچنين انجام تخصصي امور قراردادها و شركت ها با تكيه بر اطلاعات علمي و تعهد كاري مي باشد.

درخواست مشاوره

حتما فريب دختران به غير از آسيب هاي مادي، سبب ايجاد صدمات روحي و رواني هم براي دختران و خانواده‌هاي‌شان مي شود.
به همين خاطر قانونگذار با دقت و اهميت بسياري در مورد جرم اغفال دختران و جرم هايي كه در پي آن انجام مي شود تعيين تكليف كرده است. اكثر جرم هايي كه در حيطه اغفال دختران انجام مي شود شامل ؛ گول زدن، سودجويي، تجاوز، تعرض، اخاذي و…

جزاي اغفال دختران در قانون مجازات اسلامي 

همان گونه كه مطرح شد مقنن با حساسيت بسياري در خصوص جرم فريب دختران وارد كار شده است و ضوابط گوناگوني را در قانون جزاي اسلامي براي خاطيان اين جرم مد نظر قرار داده است. در كل در مورد جرم فريب دختران، موردي كه بسيار مهم در جزاي معين شده است اين مورد است كه به طور كلي چه جرمي و به چه اندازه اي با اغفال دختران رخ داده است. همان گونه كه اطلاع داريد با فريب دختران جرم هايي مثل تجاوز، تعرض ،كلاهبرداري، اخاذي و … انجام مي شود، كه هر يك بر اساس مدارك و مستنداتي كه وجود دارد و همين طور با دقت به گذشته مجرم، شامل مجازات مخصوص به خود مي شود.

 

پس براي اينكه بحث اغفال دختران از نظر حقوقي رسيدگي شود و جزاي معين شده براي آن عنوان شود، بايد در مرحله نخست به جرم محقق شده دقت كنيم. در كل اشد مجازاتي كه در خصوص جرم اغفال دختران معين شده است. در ارتباط با جرم تجاوز است كه جزاي حد اعدام براي مجرم انجام دهنده جرم تجاوز صادر مي گردد.
محقق شدن جرم تجاوز خود احتياج به شرايط و موارد مخصوص خود دارد كه از نظر جرم شناسي از طريق قاضي پرونده مورد عنايت قرار مي‌گيرد و اگر كه دلايل و اسناد و مداركي كه وجود دارند دليل بر تجاوز مجرم باشد حد اعدام اجرا مي گردد.

حامد اميري وكيل مدافع در اصفهان با دانش وعلم تخصصي در حيطه حقوقي بهترين راهنما ومشاور براي شما خواهد بود. شما مي توانيد تمامي سوالات خود را در مورد مجازات اغفال دختران از طريق سامانه آنلاين سايت ايشان پاسخ دهيد. همچنين مي توانيد با سپردن وكالت پرونده خود به ايشان موفقيت خود را در دعوي مطرح شده تضمين نماييد.

بر مبناي ماده قانون مجازات اسلامي حد زنا در موارد زير اعدام است:

الف- زنا با محارم نسبي
ب- زنا با زن پدر كه سبب اعدام زناكار است.
پ- زناي مرد غير مسلمان با زن مسلمان كه سبب اعدام زناكار است.
ت- زناي به عنف يا اجبار از سمت زناكار كه سبب اعدام زناكار است.

تبصره :

مجازات زناكار در بندهاي(ب) و (پ) براساس مورد، پيرو بقيه احكام در ارتباط به زنا است.
هر وقت فردي با زني كه به زناي با وي رضايت ندارد در شرايط بيهوشي، خواب يا مستي زنا نمايد عمل وي در حكم زناي به عنف است. در زنا از راه گول زدن و فريب دادن دختر نابالغ يا از راه ربايش، تهديد و يا ترساندن زن در صورتي كه سبب تسليم شدن وي شود هم حكم فوق اجرا مي شود.
در بند ۲ تبصره ماده ۲۲۴ قانون مجازات اسلامي در مورد شرايط و موارد تجاوز در خصوص اغفال دختران صحبت شده است كه روشن مي كند اگر شرايط ذكر شده رخ دهد ، شديد ترين مجازات ( اعدام) براي فرد خاطي از طرف قاضي صادر مي گردد.

حامد اميري يكي از بهترين مشاور حقوقي اصفهان مي گويد مورد با اهميتي كه در مورد جرم تجاوز متاثر از فريب دختران بسيار مهم است اين بحث است كه شرط اصلي جهت وقوع جرم تجاوز رضايت نداشتن دختر است و مواردي مانند ساده لوحي، فريب خوردن، كم خردي و … نمي‌تواند نمونه رضايت نداشتن در خصوص وقوع جرم تجاوز حساب شود و مقنن جزاي معين شده براي جرم تجاوز را براي فرد خاطي معين نمي‌كند.

 

فريب دختران به بهانه ازدواج و وعده هاي دروغين

 

در اكثر موارد اغفال دختران با بهره گيري از فريب دختران با قول ازدواج و از اين موارد توسط دجالان و منفعت طلبان رخ مي دهد. در اكثر اوقات دختران با قول ازدواج و پيوند مشترك توسط پسران گول مي خورند و به در خواست هاي جنسي و مالي طرف پاسخ مثبت مي‌دهند و پس از گذشت مدتي فريب و حيله اي كه انجام شده را مي فهمند.
به اين دختران غير از صدمات مالي، صدمات روحي و رواني مانند افسردگي، نااميدي، بي اعتمادي به جنس مخالف و .. وارد مي شود كه متاسفانه بسيار تلخ و نگران كننده است.
بر مبناي قانون اغفال دختران با بهره گيري از قول هايي مثل ازدواج و بهره بري مالي كه منتهي به جرم كلاهبرداري و تحصيل مال از طريق نا مشروع گردد، براي مجرمان جزاي سنگيني به دنبال دارد. اين جزا به دو بخش تقسيم شده كه در بخش نخست مجازات‌هايي مانند زندان و جزاي نقدي معين مي شود و براي جزاي تكميلي و تاميني، محروميت‌‌هاي اجتماعي مانند محروميت از استخدام براي فرد خاطي مد نظر قرار گرفته است.
بر مبناي قانون مجازات اصلي معين شده براي اين راه از فريب دختران كه عنوان مجرمانه كلاهبرداري داشته باشد، يك تا هفت سال حبس تعزيري و پرداخت جزاي نقدي معادل مالي كه از دختر گرفته شده، مي‌باشد و مجازات تبعي و تكميلي براي فرد خاطي براي اين سبك از فريب دختران، محروميت از استخدام در دستگاه‌هاي دولتي و برخي ديگري از محروميت‌هاي اجتماعي خواهد بود كه بر مبناي تشخيص قاضي در مورد پرونده مد نظر صادر مي‌شود.

بانوان بايد مراقب فريب دجالان و كلاه برداران باشند.

بي شك جزايي كه براي فريب دختران و جرم‌هاي انجام شده در قانون پيش‌بيني شده است، قادر نيست قسمت هاي معنوي و صدماتي كه به خاطر مورد سوء استفاده قرار گرفتن در دختر به وجود آمده را جبران كند. پس توصيه بهترين وكيل اصفهان اين است كه بانوان محترم، تا جايي كه امكان دارد در برابر سودجويي و اغفال گري شيادان و منفعت طلبان دقت لازم را داشته باشند و در ارتباط هاي عاطفي و احساسي خود حدود اخلاقي و ديني را مد نظر قرار دهند و به آن ها عمل كنند تا به خاطر عواطف پاك و با ارزش شان به آن ها صدمات مالي و معنوي وارد نشود.

بحث در مورد فريب دختران و علت هاي رشد اين بحث زشت و خطرناك در جامعه ايراني، به تحليل و تحقيق همه جانبه كارشناسان حيطه روابط اجتماعي دختران و پسران احتياج دارد تا اين امكان را داشته باشند كه آمارهاي نگران كننده در ارتباط به موارد سوء استفاده قرار گرفتن دختران را تا حدي كم كنند و با كوشش هر چه بيشتر، اين موضوع را ريشه كن نمايند.

شما اين امكان را داريد كه پرسش ها و ابهامات خود را از راه اينترنتي و ساير مسيرهاي ارتباطي موسسه حامد اميري با كارشناسان حقوقي اين مجموعه مطرح كنيد و در صورت لزوم پرونده شما براي بررسي و قبول وكالت مطالعه مي گردد. حامد اميري بهترين وكيل شهرستان اصفهان با تسلط كامل بر امور حقوقي و سال ها تجربيات موفق در حيطه هاي مختلف حقوقي و كيفري بهترين خدمات را به شما هم وطنان عزيز ارائه مي كند. شما مي توانيد براي ارتباط با يكي از بهترين وكيل استان اصفهان از طريق سامانه آنلاين سايت يا تلفن هاي درج شده در سايت اقدام به اخذ نوبت مشاوره ي حضوري يا تلفني نماييد.

 

 

https://hamedamiri.com/وكيل-شهرستان-اصفهان/

 

مطالب مرتبط : 

 

وكيل درجه يك در اصفهان

بهترين وكيل حقوقي در اصفهان

وكيل حقوقي در اصفهان

مشاوره با وكيل در اصفهان

وكيل جرايم شرط بندي و قمار در اصفهان

وكيل مالكيت معنوي در اصفهان

وكيل سرقفلي در اصفهان

وكيل ضرب و جرح در اصفهان

وكيل آدم ربايي در اصفهان

وكيل لواط در اصفهان

وكيل مزاحمت براي بانوان در اصفهان

وكيل تجاوز در اصفهان

وكيل تغيير كاربري اراضي در اصفهان

بهترين و كيل خانواده در اصفهان

بهترين وكيل فضاي مجازي در اصفهان

بهترين وكيل امور ثبتي در اصفهان

وكيل عالي در اصفهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.